Hakkımızda


 

1985 yılında kurulan Turyap, batıdaki örneklerine uygun çağdaş emlakçılık modelini ülkemizde hizmete sunmuştur. Bugün Türkiye'nin her yanında hizmet sunan 300'e yakın Turyap ofisi, merkezi konumu, modern görünümü, uzman personeli ve standart çalışma esaslarıyla yüz binlerce emlakın el değiştirmesine aracılık etmektedir.

Turyap Temsilcileri insanların yaşamsal bir karar almalarına bilgi ve deneyimleriyle rehberlik eden, işinin gerektirdiği eğitime sahip, doğruluk ve dürüstlüğü ilke edinmiş, gayrimenkul danışmanlığı öncesi de bir uzmanlığı olan profesyonellerdir.

Turyap her türden değişme ve gelişmeye çok çabuk uyum sağlayacak dinamik bir yapıya sahiptir. Yalnız ofisleriyle değil, binlerce satılık-kiralık portföyün bulunduğu web sitesiyle de müşterilerine ulaşarak, gayrimenkul sektöründe yeni bir çağ başlatmıştır.

Tüm ofislerin internet üzerinden gönderdikleri bilgilerin yanı sıra sektörle ilgili gelişmelerin de sıklıkla yer aldığı www.turyap.com.tr, üstlendiği misyonu başarıyla sürdürmektedir.

Türk insanı yaşamı boyunca emek vererek oluşturduğu birikimini ancak gayrimenkule çevirdiği anda boşa gitmemiş saymaktadır. Ülkemiz insanının emlak ve emlakçı konusunda edindiği tecrübeler, böyle yaşamsal bir birikimin emanet edildiği kişiye (emlakçıya) değişmez bir önyargıyla birlikte büyük sorumluluklar yüklemektedir.

Türkiye'nin en köklü ve en yaygın emlak organizasyonu olan Turyap yalnız ülke içinde değil, yurt dışında da Türk vatandaşlarının emlak sorunlarıyla yakından ilgilenmektedir.

Avrupa ve Amerika'da açılan Turyap ofisleri, bir Türk markasının yurt dışında da tanınarak, talep görmesi anlamında gurur vericidir.

 

 

TURYAP KALİTE POLİTİKASI

 

TURYAP; hizmet kalitesini; emlakla ilgili her türlü talepte seri, güvenilir, her iki tarafın yararına (alıcı-satıcı / kiracı-kiraya veren) nesnel çözümler üretmek şeklinde tarif eder.

Sistemde TuryapNet olarak adlandırılan veri bankamızın geliştirilerek sürekli güncel tutulması,

Müşterilere sunduğumuz hizmetin nitelik ve niceliksel anlamdaki gelişiminin sürekli kılınması,

Uzun vadeli ve başarılı bir güç birliğini sağlamak için başta üst yönetim olmak üzere tüm çalışanların gereken eğitimleri alarak hedefe odaklanması,

İstenilen dönemsel hedeflere en kısa zamanda, en düşük maliyetle, objektiflik ilkesinden ödün vermeden ulaşılması, müşteri istek ve beklentilerinin tamamının eksiksiz karşılanması,

Kalitenin, sistemin sürekli gelişmesi için olmazsa olmaz en dinamik süreç olarak kabul edilmesi,

Müşteri ihtiyaç ve şikayetlerini baz alarak sistemin değişen ve gelişen yeni koşul ve ihtiyaçlara adapte edilmesi,

Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutarak, sektöründe hızlı ve güvenilir hizmetin verilmesi

Personel eğitimini sisteme yapılan yatırımlarla paralel tutarak gelişimin sağlıklı şekilde perçinlenmesi,

Firma içi işbirliğinde, vaatlerin yerine getirilmesinde (Müşteri/Tedarikçi ilişkisi) doğruluk ve dürüstlüğün esas alınması hizmet esaslarımızdır.

Şirketimiz tarafından sunulan tüm hizmetlerin verimliliği, güvenirliliği, kalitesi birinci derecede önem taşır. Bu husus, başta ben ve yöneticiler olmak üzere tüm çalışanlar tarafından uygulanmakta, desteklenmekte ve taahhüt edilmektedir.

 

Saygılarımızla,

Azmi SARIBAY

YÖNETİM KURULU BAŞKANI

 

TURYAP BELGESEL